13 reasons why

Vidim ja po instagramu svi gledaju nekakvu seriju “13 reasons why”, a meni tada dosadno bi reko haj i ja da upalim.

Otvori se ono, vidim tinejdžeri neki, reko pa nije valja High School Musical opet, da ugasim iste sekunde; ali kontam se nije, neki stariji ljudi su to gledali, pa valjda ne bi oni gledali tu glupost.

Za sada serija ima dvije sezone, meni se čini po 13 epizoda; i ja nisam stala dok je nisam pregledala. Toliko se, tijekom gledanja ove serije, probudilo u meni osjećanja i sjećanja da sam često i zaplakala.

Uglavno,postoji i knjiga i slobodno mogu reći da se ta knjiga treba staviti u obavezne lektire, ako ne odmah u osnovne škole.

Serija govori o životu jedne djevojke koja se ubila u toj nekoj tinejdžerskoj dobi. Svakom ko je zaslužan za njenu smrt snima kasetu i nakon smrti svi oni slušaju sve te kasete. Vidimo sa vremenom da svaka rečenica, pa i riječ utiče na pojedinca, da iako ne shvatam u tom trenutku, možemo nekome spasiti život jednom običnom rečenicom.

Serija također pokazuje da trebaju biti fini jedni prema drugima, pokazuje kakva govna mogu biti tinejdžeri, kako nesigurnosti u tom dobu mogu uticati na psihički razvoj te osobe i kako je možemo sjebati za sva vremena.

Kako možete svaki dan viđati neku osobu, a ne imati pojma šta se dešava u životu te osobe, u glavi te osobe, kako ta osoba svaki dan moli Boga da je uzme.

Kako ta osoba ne razmišja o tome u kakvom će rasulu ostaviti svoje roditelje, svoje prijatelje koji nisu razmišljali o svojim postupcima jer je danas normalno da tinejdžeri vrijeđaju jedni druge na dnevnoj bazi.

Surova istina, jako malo smiješnih događaja, mnogo lijepih postupaka od dečka koji je tu curu volio; pa sam od tada postala jako zabrinuta za svog brata koji je isto tako u tom tinejdžerskom dobu.

Iako se trudim da prema svima budem svakodnevno fina i dobra, poslije gledanja te serije još više se trudim; pitam ljude kako su pa makar mi pola svog života ispričali, uputim osmijeh, zahvalim se; bilo kakva nebitna sitnica može uljepšati nekome dan, pa čak i spasiti život.

Ovo je jedna od najboljih serija mogu slobodno reći od početka ovog tisućljeća; sa jakom poukom i veoma surovom realnošću sa kojom se susreću mladi, pa i stariji ljudi samo jer nema ko da ih sasluša.

Budite fini jedni prema drugima, budite prijatelji, budite nečiji highlight dana; budite rijetkost u ovom današnjem svijetu, pa možda jednog dana postanemo i većina.

Nudim se evo i na ovom bloggeru ako kome treba razgovor, savjet ili bilo šta moj inbox je otvoren.

Budite dobri ljudi!

3 thoughts on “13 reasons why

  1. ne_kontam_te_ba
    ne_kontam_te_ba says:

    Cak i djeca mogu biti ko vukovi kad se okome na slabije… Volim kad ovako neko predlozi nesto sto mu se svidjelo, trebao bih pogledati… Posljednji moj post je NEKAKo na slicnu temu 🙂

  2. uljezica

    gledala seriju. odlicna.
    poenta je bas da smo svi samo ljudska( krhka) bica i da se tako i trebamo ponasati jedni prema drugima… u tinejdzerstvu ali i kasnije.
    ako ne mozes pomoci nemoj ni odmagati.
    “ukradoh” im pjesmu “the night we met”.zaljubih se u nju. 😀

  3. ZenaKojaPije
    ZenaKojaPije says:

    @ne_kontam_te_ba da, sve rade da budu popularni, da budu superiorniji. Pogledaj obavezno i preporučuj dalje ! 🙂 Pročitam uskoro!

    @uljezica Ta, baš je važno tinejdžersto jer to nas kasnije gradi u samopouzdanu osobu ili osobu koja je stalno sakrivena od svijeta. Upravo. Aaaaaajjj, pjesmaaaaaaaaaaa jeeeee savršeeenaaa ! Ne mogu je prestati slušati! Pogotovo u posljednjoj epizodi 2. sezone kada Clay čuje tu pjesmo, o moj Bože KOJA TUGA! Duša me moja zabolila na toj sceni 🙁

Komentariši